آراکس دکور

بهترین طراحی کابینت ممبران

ممکن است شما قصد خرید کابینت های به روز و خاص برای آشپزخانه های خود داشته باشید، اما نباید هرگز از میزان کیفیت آن قافل نشوید. در واقع اکثر بانوان بیشترین تایم خود را در طی روز در آشپزخانه سپری میکنند، بنابراین باید کابینتی را که انتخاب می نمایید از بالاتری کیفیت و طول عمر برخوردار باشد. کابینت های ممبران و ام دی اف، دارای طول عمر بالایی می باشند و همچنین رفته رفته به دلیل ویژگی های مثبتی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرد. کابینت های ممبران نسبت به ام دی اف دارای یک سری اختلاف در خصوصیات می باشد، که در ادامه به طور تخصصی به تفاوت کابینت ممبران با ام دی اف می پردازیم.

تفاوت ویژگی‌های کابینت ممبران با کابینت ام دی اف
برآورد هزینه در کابینت‌های ام دی اف به‌طور کلی مناسب‌تر است، در حالی‌که در کابینت‌های ممبران هزینه بالاتر است.
کابینت‌های ام دی اف بدون هرگونه درخشندگی و با پوشش مات تهیه می‌شوند. همچنین، کابینت‌های ممبران اکثراً مات هستند، اما برخی از انواع آن دارای درخشندگی بالا می‌باشند.
کابینت‌های ام دی اف قابلیت چکش‌خوری و ایجاد منبت کمی دارند، بنابراین مناسب برای دسته کابینت‌های کلاسیک نیستند. همچنین، این کابینت‌ها فاقد اجرای طرح‌های ساده برای استفاده در سبک مدرن هستند. به‌عنوان مقابل، کابینت‌های ممبران هنگام ساخت، می‌توانند همزمان در دسته کلاسیک و مدرن قرار گیرند.
کابینت‌های ام دی اف نسبت به رطوبت حساس بوده و نیازمند مراقبت بیشتری برای حفظ سلامت و طول عمر خود هستند. در عوض، کابینت‌های ممبران دارای مقاومت بالاتری در برابر رطوبت هستند، اما مقاومت آن‌ها نیز بسته به کیفیت مواد استفاده‌شده در ساخت آن‌ها متغیر است.
استحکام و ماندگاری کابینت‌های ام دی اف به طور متوسط است، درحالی‌که کابینت‌های ممبران دارای استحکام و ماندگاری بالایی هستند.
کیفیت مواد استفاده‌شده در کابینت‌های ام دی اف تقریباً بالاست، اما کیفیت کابینت‌های ممبران به‌طور مستقیم با کیفیت مواد مصرفی آن‌ها ارتباط دارد.
ورق‌های ام دی اف در برابر نور خورشید مقاوم بوده و تغییراتی در ظاهر آن‌ها ایجاد نمی‌شود، درحالی‌که ورق‌های ممبران نسبت به نور بسیار حساس هستند و ممکن است تغییراتی در رنگ و ظاهر آن‌ها ایجاد شود.
در صورت بروز مشکل در ظاهر کابینت‌های ام دی اف، امکان تعمیر با همان رنگ و طرح وجود دارد، درحالی‌که تعمیر و تطابق ظاهر کابینت‌های ممبران با رنگ و طرح قبلی کاری مشکل و دشوار است.

کابینت ممبران بخرم یا ام دی اف؟

این سوالی است که  در بیشتر مواقع پرسیده می شود. ما در چنین مواردی به مشتریان توصیه می کنیم که  با توجه به آشپزخانه  تان بهترین انتخاب را داشته باشید. به عنوان  مثال اگر متراژ آشپزخانه تان کم است، می توانید از کابینت های مدرن که ساده تر هستند استفاده کنید.
کابینت های  کلاسیک، به دلیل  طرح های منبت شده روی بدنه  ظاهر شلوغی دارند. کابینت ها با طرح های شلوغ تر مناسب آشپزخانه های بزرگ هستند. اکثر کابینت های ممبران در سبک کلاسیک تولید می شوند که ظاهری شلوغ تر نسبت به کابینت های ام دی اف دارند.

گروه آراکس دکور با سالها تجربه و تخصص در طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی از جمله، طراحی دکور داروخانه، طراحی دکوراسیون مغازه در سبک و رده های شغلی متفاوت مانند طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه و یا دکوراسیون مغازه موبایل فروشی.. برای مشاوره رایگان در خدمت شماست برای اطلاعات بیشتر

تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *