آراکس دکور

کابینت ام دی اف تهران

اگر شما درباره کابینت ها  ام دی اف به اطلاعات نیاز دارید، درجای درستی قرار گرفته اید.

ما در اینجا به همراه تیم آراکس دکور اطلاعات جامعی و خلاصه درباره کابینت های ام دف در تهران را قرار داده ایم
  تیم ما آماده طراحی و اجرای انواع کابینت های ام دی اف، کابینت ممبران،
کابینت های گلاس و … می باشد. ما از مرحله مشاوره  و طراحی تا پایان مرحله اجرا در کنار شما
خواهیم بود، در ادامه همراه ما باشید.

ساخت کابینت ام دی اف در تهران

در تولید کابینت ام دی اف از ورقه هایی  استفاده می شوند که ام دی اف نامیده می شوند‌. این کابینت ها در تهران به شکل گسترده استفاده می‌شوند،  دلیل این نیز قیمت مناسب این نوع کابینت هاست. کابینت های ام دی اف مغزی ام دی اف دارند و روی این ام دی اف ها  معمولا یک روکش از جنس ملامینه کشیده میشود.

قیمت کابینت ام دی اف در تهران

یکی از سوالات مهم که همواره در ذهن مشتریان ایجاد میشود این است که کابینت آشپزخانه موردنظرشان را یا چه هزینه ای دریافت خواهند کرد برای برآورد هزینه طراحی و اجرای کابینت ام دی اف، فاکتورهایی دخیلی هستند که دز اینجا باهم بررسی خواهیم کرد:

کابینت ام دی اف

برای  سفارش بهترین و خاص ترین کابینت های ام دی اف  می توانید با مشاوران ما در آراکس دکور تماس بگیرید

بهترین رنگ کابینت ام دی اف

رنگ کابینت تا حدود زیادی به سلیقه شما وابسته است اما فاکتورهای دیگری نیز موثر است برای مثال، سبک دکوراسیون فعلی شما می تواند مهم باشد. اگر آشپزخانه شما کوچک است و دوست دارید بزرگتر و دلبازتر به نظر بیاید رنگ روشن گزینه بهتری است. همچنین اگر آشپزخانه شما از نورکافی برخودار نیست، استفاده از کابینت های با رنگ روشن یک انتخاب منطقی و مناسب است. اگر تمایل دارید احساس آرامش از آشپزخانه تان دریافت کنید رنگ های روشن را پیشنهاد می کنیم اما اگر تمایل دارید آشپزخانه احساس قدرت و ابهت را منتقل کند رنگ های تیره را استفاده کنید.
با در نظر گرفتن تمام موارد گفته شده، برخی از رنگ ها ترند هستند و مردم علاقه بیشتری به آن دارند، مانند کابینت ام دی اف سفید،کابینت ام دی اف قهوه ای، کابینت سفید و مشکی و… به طور کلی فاکتورهای مهم در زیر آروده شده اند:

مزایای استفاده از کابینت ام دی اف

 این کابینت ها بعد از کابینت های نئو پان پایین ترین قیمت را دارند و از نظر اقتصادی به صرفه هستند.

کابینت ام دی اف سطح صافی دارد و به همین دلیل زیبایی خاصی دارند.نکته مهم دیگر درباره این کابینت ها این است که چون سطح صافی دارند تمیزکردن آنها راحت است و شما را خسته نخواهد کرد.

این کابینت ها نسبتا محکم هستند و شما می توانید وسایل با وزن های مختلف را درون این کابینت ها نگه داری کنید. به دلیل مقاومت بالای این کابینت ها می توان گفت که کابینت ام دی اف برایتان سالها دوام خواهد داشت.  جنس کابینت ام دی اف به طوری طراحی شده است که مرحله ابزار زنی را ساده تر و کوتاه تر می کند.

 مراقبت از این کابینت ها نکته خاصی ندارد. ولی مانند تمام کابینت های دیگر باید چند نکته را در نظر داشته باشید که این کابینت ها در برابر اجسام تیز و هم چنین حرارت آسیب پذیرند همچنین در نظر داشته باشید که این کابینت ها مقاومت خوبی در برابر آب و رطوبت دارند اما تا زمانی که سطح آنها آسیب نبيند و اگر این اتفاق بیافتد طوبت وارد لایه چوبی شده و کابینت ها حالت متورم پیدا می کنند.

مدل کابینت ام دی اف جدید برای آشپزخانه کوچک

آشپزخانه های کوچک، از جمله مواردی هستندکه شاید نتوانیم آنها را مطابق میل مان طراحی کنیم و دلیل آن کمبود فضا و مکان است. اما نگران نباشید ما در آراکس دکور راهکارهای مفیدی را برای شما آماده کرده ایم.
استفاده از رنگ های روشن می تواندآشپزخانه را دلبازتر و بزرگتر نشان دهد همچنین بهتر است از طراحی هایی استفاده کنید که فضارا بهینه تر کنند و دارای طراحی طبقاتی  و جا دارتر باشد.

طراحی کابینت ام دی اف

سوالات متداول درباره کابینت ام دی اف

سوالات رایج درباره کابینت ام دی اف در کرج

این  کابینت  ها در دسته  کابینت های مدرن جای دارد و همچنین طرفداران زیادی در کشور ما دارد. سطح این کابینتها صاف وبراق است همانطور که  از نامش پیداست این کابینت ها از ام  دی اف ساخته می شوند.

این کابینت ها ازMDF ساخته میشوند. و  ام دی اف مختصر شده Medium Density Fiber Board است. که یک نوع محصول ساخته شده از الیاف چوب است. در ساخت ورق های ام دی اف از ترکیب چوب سخت و رزین و موم که تحت گرما قشرده و پرس می شود.

کابینت های ام دی اف از دوام خوبی برخوردارند. اما در نگهداری از آنها باید نکاتی را رعایت کنید مواردی مانند اینکه سطح آنها آسب نبیند تا رطوبت باعث خرابی آن نشود.

کابینت های ام دی اف در طرح ها و رنگ های متنوع ساخته میشوند و با توجه به سلیقه مشتریان می تواند طیف رنگی وسیعی را شامل شود اما رنگ هایی مانند سفید، کرم و قهوه ای خواهان بیشتری دارند

  1. استفاده از آب و مایع ظرفشویی: برای تمیز کردن سطح کابینت، ابتدا از آب گرم و مایع ظرفشویی با ملایمت استفاده کنید. این روش برای تمیز کردن لکه‌ها و آلودگی‌های روزانه کافی است.

  2. پارچه نرم: برای جلوگیری از خراشیدگی و آسیب به روکش کابینت، از پارچه‌های نرم و غیرخرج‌کننده استفاده کنید.

  3. اجتناب از مواد  شیمیایی قوی، پارافین و مواد آبرفته مانند الکل و استون خودداری کنید. اینگونه مواد ممکن است روکش را آسیب برسانند یا رنگ آن را خراب کنند.

  4. ضربه نزنید: از ضربه زدن به کابینت‌ها جلوگیری کنید، زیرا ممکن است روکش آن‌ها خراب شود و تعمیر آن دشوار باشد.

  5. حوله خشک: بعد از تمیز کردن، از حوله‌های خشک و نرم استفاده کنید تا کابینت‌ها را خشک کنید و جلوی باقی‌مانده آب را بگیرید.

  6. پاک کننده‌های مخصوص: اگر لکه‌ها و آلودگی‌های مقاوم‌تری دارید، می‌توانید از پاک کننده‌های مخصوص برای روکش‌های آشپزخانه استفاده کنید. اما حتماً پیش از استفاده، روی یک ناحیه کوچک و پنهانی از کابینت تست کنید تا مطمئن شوید که روکش آسیب نمی‌بیند.

توجه داشته باشید که با دقت و مراقبت، می‌توانید کابینت‌های ام دی اف خود را به شکل خوبی تمیز و نگهداری کنید تا به مدت طولانی خدمت کنند

 کابینت های ام دی اف این قابلیت را دارند که در طرح های متنوع ساخته شوند اما کابینت های فلزی طرح بندی محدودتری دارند. کابینت های فلزی در مناطق مرطوب بهتر عمل می کنند زیرا کابینت ام دی اف براثر رطوبت تغییر شکل داده و مقاوم کمتری دارد. تمیز کردن کابینت های فلزی آسان تر است.: کابینت‌های ام دی اف نسبت به ضربه و خراش‌ها حساس‌تر هستند و ممکن است در صورت ضربه قوی، روکش آن‌ها آسیب ببیند