آراکس دکور

کابینت ممبران دو پله کرج

کابینت های ممبران از جمله کابینت های محبوب و رایج در کشور ما هستند که به دلیل زیبایی و صرفه اقتصادی طرفداران خاص خود را دارند. اگر شما نیز این کابینت های زیبا را در آشپزخانه خود دارید و میخواهید بیشتر درباره نحوه نگهداری و راه های افزایش طول عمر کابینت های ممبران بدانید  تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا از توصیه های یکی از متخصصین دکوراسیون داخلی در کرج بهره مند شوید.

مراقبت و تمیزکاری منظم: برای حفظ و نگهداری کابینت‌های ممبران، مراقبت و تمیزکاری منظم نکته مهمی است. شما می‌توانید از آب و صابون برای تمیزکاری روزمره استفاده کنید. از اسفنج نرم استفاده کنید و از استفاده از محصولات شیمیایی قوی خودداری کنید، زیرا ممکن است سطح کابینت را آسیب برسانند. همچنین، پس از تمیزکاری، سطح را به خوبی خشک کنید تا رطوبت به کابینت نفوذ نکند و کابینت ها متورم نشود.

استفاده از پارچه های نرم و مخصوص: هنگام تمیزکاری یا پاک کردن سطح کابینتها، از پارچه نرم و غیرخشن استفاده کنید. اجتناب از استفاده از خرده‌ای که ممکن است سطح را خراش دهد، بسیار مهم است.

جلوگیری از تماس با مواد مضر: سعی کنید از تماس کابینت با مواد و متریال مضر مانند مواد شیمیایی قوی، مواد رنگزا و حلال‌های قوی خودداری کنید. در صورت تماس با این مواد، سریعاً سطح آن را تمیز کنید.

جلوگیری از تماس با حرارت زیاد: تماس مستقیم کابینت با حرارت زیاد می‌تواند به سطح آسیب برساند. بنابراین، از قرار دادن ظروف گرم، قابلمه‌های داغ یا وسایل حرارتی مستقیماً بر روی کابینت پرهیز کنید. به جای آن، از بستری یا زیره‌ای استفاده کنید.

رعایت احتیاط در استفاده: در استفاده از کابینت‌های ممبران، از ضربه‌های شدید، خم کردن، یا استفاده نادرست خودداری کنید. از دستگیره‌ها و مکانیزم‌های درب و کشوی کابینت به درستی استفاده کنید تا از آسیب جلوگیری شود.

تعمیرات به موقع: در صورت بروز خرابی، ترک یا آسیب در کابینت، بهتر است بلافاصله اقدام به تعمیر کنید تا از گسترش مشکل جلوگیری کنید. بهتر است این کار را توسط تکنسین مجرب و کارآزموده انجام دهید.

با رعایت این موارد، می‌توانید عمر کابینت‌های ممبران را به طور قابل توجهی افزایش دهید. همواره می توانید به متخصصین آراکس دکور اعتماد کنید و از مشاوره رایگان ما در زمینه ساخت و طراحی انواع کابینت ممبران ، کابینت هایگلاس و ام دی اف بهره مند شوید. همین حالا تماس بگیرید.09129734651

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *