آراکس دکور

کابینت ممبران مدل کلاسیک

کابینت ممبران، در واقع به کابینت هایی گفته می شود که از ام دی اف ساخته شده اند. این کابینت ها دارای حکاکی و منبت کاری هستند. حکاکی روی کابینت های ممبران توسط دستگاه CNC  انجام میشود. منبت کاری ها قبل از اجرا در نرم افزارهای شبیه سازی، طراحی می شوند. کابینت ها در سبک های متفاوتی تولید می شوند که شامل کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک است. کابینت ممبران کلاسیک در مراحل آماده سازی  منبت کاری شده و بعد از تمیز کردن سطح از هرگونه ذرات و گرد غبار،  توسط دستگاه وکیوم با لایه از پی وی سی پوشانده می شود. منبت کاری ها اکثرا روی درهای کابینت انجام میشود.در این مقاله کابینت های ممبران در سبک کلاسیک را بررسی می کنیم.

چرا کابینت ممبران کلاسیک را انتخاب کنیم؟

استفاده از محصولات ممبران در طراحی کابینت، علاوه بر اقتصادی بودن، به دلیل تنوع و گستردگی بالای رنگ‌ها و استایل‌ها، فرآیند تعویض یا خرید کابینت را بسیار ساده‌تر کرده است. این محصولات عمدتاً در آشپزخانه‌های طراحی شده با سبک کلاسیک و سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اگرچه می‌توانید کابینت‌های ممبران را در نمونه‌های مدرن آشپزخانه نیز استفاده کنید.

تفاوت کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک

 در ابتدا باید تاکید کنیم که کابینت های کلاسیک و کابینت های نئوکلاسیک دو سبک متفاوت هستند که تفاوت اصلی  در ویژگی های طراحی  و موارد دیگر است.  یکی از تفاوت های اصلی این است که کابینت های کلاسیک اغلب با جزئیات تزیینی و منب کاری مانند پانل هایی که برجسته طراحی شده اند و کنده کاری ها و قالب ها ی تزئینی شناخته میشوند

در مقابل، در ساخت کابینت های نئوکلاسیک از  طراحی ساده تر استفاده میشود. این کابینت ها یک پل بین سبک کابینت کلاسیک و مدرن شده اند و تقریبا  می توان این سبک را ترکیبی از هر دو به حساب آورد.

به طور خلاصه، تمایز  اصلی کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک در  طراحی بیرونی و سادگی یا شلوغی کار است. در ادامه باید تاکید کنیم که کابینت های کلاسیک با ویژگی سنتی بودن و ظاهر منبت کاری و شلوغ  شناخته می شوند، درحالی که سبک  کابینت های نئوکلاسیک به ویژگی ساده بودن ظاهری و طراحی مدرن نزدیک تر است

نکات مهم که درباره خرید کابینت کلاسیک ممبران  

قبل از خرید کابینت‌های کلاسیک بهتر است تعدادی نکته را بررسی کنید. این موارد می تواند نکات زیر باشد.

  • از نکات مهم این  است که جنس و متریال  ساخت درب‌ها از مواد با کیفیت و برند باشد. مثلا  جنس ام دی اف‌هایی که در  ساخت درب‌ها به کار رفته، بهتر استاز بهترین مارک های موجود بازار باشد.
  • مورد دیگر این است که برند  دستگاه وکیوم، دستگاه CNC و جنس و نوع یراق آلات مصرفی در کابینت‌ها هم باید به گونه‌ای باشند که بتوانند  در دراز مدت دوام بیاورد  و از متریال مرغوب و با کیفیت باشد.  فراموش نکنید که در  زمان خرید  نکات بالا را  بررسی کنید تا خرید مطمین تری داشته باشید و کابینت ها نیز طول عمر مفید بیشتری داشته باشند.

گروه آراکس دکور با سالها تجربه و تخصص در طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی از جمله، طراحی دکور داروخانه، طراحی دکوراسیون مغازه در سبک و رده های شغلی متفاوت مانند طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه و یا دکوراسیون مغازه موبایل فروشی.. برای مشاوره رایگان در خدمت شماست برای اطلاعات بیشتر

تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *